Nahá atrakcia, zoznamovacia reality šou
Včera večer som prepínala televízne kanály a keďže ich dnes má každý veľa, po slovenských a českých prišli na rad nemecké. To, čo vysielala jedna významná komerčná televízna stanica, je podľa mňa prerazenie dna. Bola to reality show, kde v sklených škatuliach stáli nahé ženy. Bolo ich šesť, každá v inej farbe skla. Najskôr ich bolo úplne vidieť do opása, prsia a tvár boli zastreté. Prišiel mladý muž a začal si z nich vyberať, hodnotiť ich rozkroky, kamera ukazovala ich detaily … nakoniec musel jednu vybrať, ktorá sa mu najmenej páči a v hre nebude pokračovať. Vyšla úplne nahá spoza skla, so všetkými sa rozlúčila a odišla. Potom mladý muž už videl ženám aj prsia. Zase hodnotil, ktorá má aké, či sa mu páči pirsing na bradavkách, alebo implantáty a opäť jednu vybral, ktorá bola z kola von. A tak to išlo ďalej, až nakoniec si vybral jednu podľa očí. Tá vyhrala. Mladý muž išiel do zákulisia a vzápätí sa objavil v štúdiu úplne nahý, zvítal sa s víťaznou dievčinou a spolu odišli. Takto sa zoznámili. Hra mala pokračovanie. Hlavnou hrdinkou sa stala 56 ročná žena. Myslela som si, že takto budú súťažiť aj staršie ročníky. Ale nie! Milá dáma prišla do štúdia, kde v tých istých sklených škatuliach stáli úplne nahí muži. Najskôr ich videla len do pol pása a vyberala podľa prirodzenia. Nerozumela som presne, prečo sa jej nepáčilo to prirodzenie, majiteľa ktorého z hry vyradila. A tak to pokračovalo ďalej. Až nakoniec vyhral ten, ktorý mal najkrajšie oči. Milá pani odišla do zákulisia a potom úplne nahá sa osobne stretla so svojim vyvoleným. Ako som si neskôr prečítala v programe tejto televíznej stanice, je to vlastne zoznamka a podľa tvorcov je veľmi dôležité, aby potencionálni partneri hneď vedeli, či sa budú priťahovať aj nahí!
Libuša Sabová
Ilustračná foto Deposipthotos.com